Nerede olduğumu sana anlatamam.
Burası uçurum
Burası viran
Kat kat cehennem...
Tanrinin gözüne en uzak yer



Burada karnımı deşen bıçaklar var
Nefesimi kesen zehirler
Kafamı kopartan cellatlar var!
Seni yanıma alamam...
Adım atsan ayağın kapanlara takılır,
Hiç sönmeyen yangınlara düşersin.
Dur!
Yaklaşma tek adim daha atma
Burada kargalar şarkı söylüyor
En kasvetlisinden
Burada ağaçlar ölüyor
En çürüğünden
"momemaşkume "



Duyuyor musun?
Boğazımı yırtan çığlıklar var
Soluğuma düşman olan..
Gelme!
Ben bu çöplüğün horozuyum
Ben bu kaldırımın serserisiyim
Ben bunlara göğüs gerebilirim
Bilirim bunlarla nasıl yaşamam gerektiğini
Nasıl ölmem gerektiğini de gerektiğinde
"momemaşkume"





Burada yakılan evlerin dumanı var
Dağılan ailelerin feryadı
Bir enkazın gölgesi var
Uyutulan köpekler var
Öldürülen bir bisiklet tamircisi..
Gelme işte
Burası bana zindan
Burası sana cehennem..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çürük